Jak nalézt kandidáty a talenty uvnitř firmy? (aneb pod svícnem bývá tma)


26.09.2017 66x přečteno 0 komentářů

Dobrý den, ahoj,

rád bych vás pozval na další setkání v rámci RECRUITMENT FORA. Při našich setkáních potkáváme mnoho lidí se zajímavými zkušenostmi a rádi bychom jim dali větší prostor pro sdílení jejich best practice.  S radostí přidáváme další, s tématem

Jak nalézt kandidáty a talenty uvnitř firmy? (aneb pod svícnem bývá tma)

Velké firmy dlouhodobě řeší, jak uchopit potenciál vlastních kolegů a dlouhodobě je posouvat v rámci společnosti. Existuje spousta talent programů, interních job boardů a dalších cest jak oslovit pro nové pozice stávající kolegy, každý má však své přednosti i nedostatky. Vůbec nemluvě o obtížích implementace a propagace takových projektů v rámci firmy. Pojďme se proto společně podělit o best practice na toto téma.

A protože se nám osvědčil koncept odborného hosta, coby garanta tématu, moc si ceníme účasti Zuzky Formánkové, která ze své role recruitment lead skupiny ČSOB přijde se svými zkušenostmi. 

Zuzka Formánková

recruitment lead - skupina ČSOB

(LN profil) Zuzka v rámci ČSOB pracuje přes osm let a prošla si všemi podstatnými rolemi v rámci náboru. Od samostatného recruitera, přes HR BP až po roli recruitment lead v rámci skupiny. Poslední rok spolu s kolegy zastřešuje projekty náboru pro technologické centrum a inovace v rámci skupiny včetně náročného IT náboru. Zároveň je spoluautorkou nové kampaně značky zaměstnavatele skupiny ČSOB.

V rámci setkání bychom rádi našli odpovědi na následující témata:

  • databáze interních zaměstnanců jako zdroj sourcingu
  • job boardy v rámci firmy - best practice i úskalí jejich propagace
  • referal program v rámci stávajících pracovníků
  • talent programy, best practice
  • podpora změny kariéry v rámci firmy
  • role HR v kariérních plánech pracovníků
  • krátkodobá a dlouhodobá kariérní mapa kolegů 
  • jaké best practice lze využít z praxe

pro koho je worshop určen:

  • HR manažery, HR business partnery, recruitment leadery menších i větších týmů,
  • recruitery zodpovědné za hands-on projekty interního i externího náboru
  • hiring manažery zodpovědné za nábor do svých týmů

časový harmonogram setkání:

  • 8:30 – 9:00   společná snídaně a dostatek kávy pro rozproudění energie spojená s neformálním seznámením
  • 9:00 - 11:30  otevřená diskuse v rámci recruitment fora za účasti a příspěvků Zuzky
  • 11:30 - 12:00 rozloučení a neformální networking

Během dopoledne se budete moci opět seznámit se zajímavými názory, popovídat si, diskutovat nad nečekaně otevřenými tématy a dozvědět se zkušenosti jiných profesionálů z vašeho oboru.

Snažíme se o přátelskou a otevřenou atmosféru našich odborných, networkingových setkání, většinou si na místě tykáme, oslovujeme se jménem, celá akce probíhá interaktivně. I proto kapacitu setkání omezujeme na max. 20 účastníků. 

Kde: IMPACT HUB - Drtinova 557/10 - Praha - Smíchov (mapa)

Kdy: termín připravujeme

Vaši účast nám prosím potvrďte prostřednictvím registrace.

Těším se na viděnou na dalším setkání. 

Pavel