krotitelka chaosu / back office asistentka / junior účetní

Flexibilní cca 1/2 úvazek pro nadšenou podporující asistentku menší firmy. Ideální jako dlouhodobá brigáda pro studentku VŠ ekonomického směru.


05.09.2018 1321x přečteno 0 komentářů

krotitelka chaosu / back office asistentka / junior účetní

* ideální jako dlouhodobá brigáda pro studentku VŠ ekonomického směru

Dobrý den, ahoj,

jsme menší headhunterská společnost (cca 15 kolegů) s kancelářemi v Praze a Hradci Králové  a protože rosteme víc a víc, množí se nám i hromada dokladů, smluv a dalších věcí. Většina z nás je zaměřena "ven z firmy" na zákazníky a kandidáty, jsme komunikativní, veselí, akční,... ale "na papíry" prostě nejsme.

Proto potřebujeme pro nás super důležitého člověka, kterému říkáme "krotitelka chaosu".

co by mělo být denní náplní

Podklady pro účetnictví: Je nás dnes cca 15 kolegů, každý s několika zakázkami, náklady i výnosy a pro naši potřebu všechny položky sledujeme na střediska, projekty a zakázky. Od Vás proto čekáme obrovskou pečlivost při přebírání, evidenci a zpracování jednotlivých dokladů, faktur, smluv apod.

Backoffice: Jak jsem psal v úvodu, backoffice záležitosti pro nás jsou většinou na druhé koleji, proto potřebujeme někoho, kdo nás pošťouchne k dotažení. Kdo vymámí z kolegy chybějící doklad, vypátrá, kde uvízla smlouva se zákazníkem.

Faktury: Naší firmě se daří, spokojeni jsou i naši zákazníci, a i proto budete vystavovat měsíčně cca 50 -60 faktur. Občas se ale stane, že se faktura někde u zákazníka ztratí, zdrží, potřebujeme proto někoho, kdo zavolá k zákazníkovi na účtárnu, zjistí proč fa není zaplacená a zajistí, aby se dostala na správné místo a včas byla uhrazená.

Dodavatelé: Budete mít na starosti i naše dodavatele, počínaje lidmi co uklízí naše kanceláře, přes objednávky techniky, kancelářských věcí, úpravu tarifů na mobilech, objednávky vizitek, letáků, a spoustu dalšího drobného zařizování kolem chodu kanceláří.

Akce a eventy: Několikrát ročně pořádáme různé otevřené i uzavřené akce, často pod hlavičkou RECRUITMENT FORA (zde). Vaší rolí bude komunikovat s přihlášenými, potvrzovat a evidovat účastníky, zajistit prostory, jmenovky, občerstvení, techniku,... prostě hladký průběh setkání. 

Smlouvy: Smluv se u nás objevuje hodně, smlouvy s kolegy, se zákazníky, dodavateli,... na většinu z nich máme vzory, ale je třeba je zaevidovat, připravit, nechat podepsat, odeslat, přijmout,... prostě hlídat, aby bylo vše ok.

Komunikace: V rámci firmy budete pořád s někým volat, mailovat, domlouvat, vysvětlovat,... Občas se stane, že Vám napíšou i v angličtině, nebo něco napíšete i Vy.

co umíme nabídnout

  • Prostředí firmy, kde každý jednotlivec má silný hlas. O důležitých věcech rozhodujeme společně.
  • Flexibilní úvazek na cca 20 hodin týdně, v pracovní době. Možné proto i pro dálkově studující. 
  • Velmi dobré finanční ohodnocení, včetně příspěvků na další vzdělávání, cestování, dovolenou atd.
  • Osobní i profesní rozvoj, u nás se stále něco děje, stále spousta nových nápadů a možnost podílet se na nich a pomáhat je uskutečnit je podle nás neuvěřitelně zajímavá.
  • Přátelské prostředí mladého týmu, úspěšné a veselé firmy.

co jsme zač

  • Koncept flow-r je propojení přístupů a pocitů, ke kterým posledních několik let postupně směřujeme a které objevujeme. Lze je vyjádřit následujícími slovy.
  • Svoboda - už asi několik let se snažíme nalézt cestu, jak skloubit hybnou sílu větší firmy se svobodou a angažovaností jednotlivců. flow-r vidíme jako řešení.
  • Nezávislost - budujeme brand každému konzultantovi, nebojíme se, že půjde ke konkurenci nebo k zákazníkovi, vytváříme a nabízíme prostředí, které bude výhodné pro všechny zúčastněné.
  • Profesionalita a excelence - chceme sdružit lidi, které jejich práce baví, naplňuje, jsou v ní dobří, a proto ji dělají jak nejlépe umí.
  • Přátelství a komunita - riziko one-man podnikání je samota, nemožnost sdílet rizika, obavy ani radosti s lidmi, kteří řeší stejné věci.

co potřebujeme od Vás

  • povahu určitě mnohem více "dotahovač" než "snílek a kreativec"
  • bez maturity z účetnictví to asi nepůjde
  • aspoň střední znalost AJ - občas napíšete mail na některého z našich zákazníků, nebo on napíše Vám
  • stabilní bydliště v Praze
  • chuť podporovat ostatní kolegy v jejich práci
  • stabilně dobrou náladu a optimistický přístup k životu i práci
  • chuť se učit, dělat občas nové věci i poprat se rutinou

zaujali jsme vás?

Pokud jsme Váš zaujali, jistě víte co dělat, pošlete nám mail se svým CV a přidejte jako průvodní dopis pár řádků o sobě.

Těšíme se!

Pavel Plachý & ostatní kolegové z flow-r - executive search

(pavel.p@flow-r.cz)