recruitment 2.0 by flow-r


flow-r je recruiterská společnost 2.0, komunita nadšenců, zkušených lovců, zakázkových recruiterů, známých lidí, inovátorů, headhunterů, profíků, šílenců i bláznivých lidí milujících svoji práci

prolog

Naším posláním, a vlastně i přáním, je nejen obsadit zadanou pozici, ale obsadit ji dobře, úspěšně, nejlepším možným člověkem na trhu, mít skvělý pocit ze spolupráce, radost z úlovku, trefy do černého.

Nehledáme pozice, které si firma může obsadit sama, nýbrž přicházíme až ve chvíli, kdy vlastní zdroje nestačí. Neduplikujeme zdroje. Nespekulujeme. Nezkoušíme.

Každý z nás, zakázkových recruiterů, zde ve flow-r, zpravidla pracuje aktivně na 2-4 pozicích, kterým věnuje všechen svůj čas i zdroje, nasazení i odhodlání, talent i know-how.

Obsazení jedné pozice trvá od 1  do 4 měsíců, proto si vybíráme pozice, na kterých budeme pracovat ne podle výše odměny, ale především podle toho, jak si umíme nastavit komunikaci, jak daleko nás firma pustí k interním kolegům, informacím, jakou nám dá důvěru, jak moc to myslí vážně.

Ve vodách našich partnerů nelovíme, jsou pro nás tabu jako zdrojová firma, respektujeme etiku podnikání, slušné vychování a i proto pečlivě vybíráme, kde si zavíráme dveře, někdy vrata. :-)

Pracujeme formou přímého oslovení,  k hledání talentů využíváme všechny možné i nemožné zdroje, nekonvenční nápady, dlouholeté zkušenosti.

no service – no fee

naše služba vás nestojí o nic víc, než obecně užívaný systém na trhu: no placement/no fee…
… nestojí víc, ale není zadarmo (ostatně, jak kvalitní může být služba, která je zadarmo)

Záleží nám na čitelné domluvě financování společného projektu.

jak to nejčastěji funguje?

  • při zahájení práce vystavíme fakturu jednu třetinu předpokládané odměny
  • po představení kandidátů nebo jejich nástupu nebo až po ukončení zkušební doby fakturujeme druhou a třetí třetinu odměny

Stejně tak důležité je nastavit si jasnou komunikaci, časový harmonogram i principy spolupráce, abychom měli ze spolupráce vzájemně radost i dobrý pocit.

jaká SLA’s si tedy máme potvrdit?

za nás máte závazek:

  • flow – plné nasazení recruitera a využití všech jeho zdrojů k představení kandidátů
  • headhunting - práce formou přímého oslovení v konkurenčních i jiných společnostech
  • monitoring - srovnáme vaše požadavky s realitou trhu a dáme vám zpětnou vazbu
  • sourcing - do prvotního hledání zapojujeme naše know how web sourcingu
  • marketing – velmi dobrá a cílená reklama společnostem, pro které pracujeme
  • reporting – informujeme o průběhu aktivit na naší straně
  • delivery - do 4 týdnů od zadání pozice bude min. 1 z námi oslovených kandidátů představen
  • consulting – v případě zájmu zaručujeme osobní účast recruitera na kterémkoliv setkání
  • offer management - osobně prezentujeme nabídku kandidátovi za využití svého know how 
  • after care - během ZD kandidáta zajistíme kontakt se zaměstnancem a následnou zpětnou vazbu Vám na jeho spokojenost 
  • off limits - vědomě nikdo z flow-r neosloví žádného z vašich zaměstnanců po dobu trvání spolupráce 
  • networking - seznámíme vás se svou dlouhodobě a osobně budovanou sítí odborníků, o které se staráme v požadovaném odvětví
  • talent mapping - po dobu spolupráce Vás budeme aktivně upozorňovat na talenty, kteří by vás mohli zaujmout i mimo aktuální otevřenou pozici
  • rejecting - zajistíme seriózní a důstojné zamítnutí neúspěšných kandidátů vašim jménem
  • loyalty & transparency   - vždy pracujeme maximálně na 5 pozicích a pokud pracujeme s vámi, nepracujeme pro konkurenci. Pokud již naším klientem je konkurenční firma, otevřené komunikujeme, že v této firmě nelovíme.
  • prezentation – informace o kandidátovi přiloženy k CV obsahující přesně ty informace, které by zajímali vás na prvním kole výběrového řízení

A samozřejmě také fajn komunikaci, otevřenost, upřímnost, zásadovost, výsledky.

co potřebujeme k úspěšné spolupráci od vás?

  • zdravý rozum skutečného partnera, upřímnost a otevřenost
  • přímou komunikaci flow-r recruitera s hiring manažerem z vaší firmy
  • reakce na představené kandidáty do 2 pracovních dnů
  • kandidát u hiring manažera do týdne od prezentace na pohovoru
  • konkrétní zpětná vazba po pohovoru přímo od hiring manažera
  • recruiter má právo prosadit doporučeného kandidáta na pohovor
  • celková délka kandidáta v procesu do 1 měsíce
  • exkluzivitu po definovaný čas pro cílené oslovení top lidí z trhu

co je ještě důležité?

První setkání hiring manažera s kandidátem má být především o promo pozici, týmu i firmy. O vzájemném představení a aktivní snaze hiring manažera zaujmout a přesvědčit kandidáta.  Jakmile se toto povede a kandidáta přesvědčíte, že jste ta nejlepší možná volba na trhu, poté ho v dalších kolech můžete dále testovat a ověřovat jeho schopnosti a dovednosti.

Naše práce nám dává smysl a máme z ní radost.

těšíme se na spolupráci s vámi!

Kája, Míša, Pavel, Melinda, Pavel,  Petra, Andy, Jitka