interní & externí nábor - jak společně dosáhnout nejlepšího výsledku

Každá firma očekává od svého recruitera jiný rozsah a komplexnost služby. Každý klient má různou představu o způsobu prezentace společnosti a vyhledání/oslovení vhodných kandidátů. Mnoho z vás na minulých setkání hovořilo o překrývání aktivit, pomalé a nepřesné komunikaci, nedostatku informací,... a to oboustranně.


26.04.2017 1619x přečteno 0 komentářů

KAPACITA NAPLNĚNA, VČETNĚ NÁHRADNÍKŮ - REGISTRACE UKONČENA

Vážení kolegové a milí přátelé, recruiteři, 

rádi bychom vás pozvali na další setkání pořádané pod hlavičkou recruitment fora na téma:

"interní & externí nábor - jak společně dosáhnout nejlepšího výsledku"

Každá firma očekává od svého externího recruitera jiný rozsah a komplexnost služby. Každý klient má různou představu o způsobu prezentace společnosti a vyhledání/oslovení vhodných kandidátů. Mnoho z vás na minulých setkání hovořilo o překrývání aktivit, pomalé a nepřesné komunikaci, nedostatku informací,... a to oboustranně.

Pojďme společně najít pro interního a externího recruitera vhodné základní (a často zásadní) principy spolupráce, které mohou zefektivnit nábor, zlepšit komunikaci, zpřesnit vzájemná očekávání a povedou k úspěšné a dlouhodobé spolupráci.

Pro koho je setkání určeno?

  • HR manažery a HR business partnery společností, kteří řeší rizika selhání náborového procesu
  • hiring manažery z firem, kteří hledají kolegy do svých týmů
  • externí i interní recruitery, kterým se občas stane, že jejich práce byla zbytečná nebo zbytečně komplikovaná

O čem se budeme bavit?

  • best (& bad) practice z obou stran 
  • nastavení náborového procesu a rozdělení rolí
  • rizika a úskalí spolupráce interního a externího recruitera
  • komunikace (jak dosáhnout otevřené, pravdivé a pravidelné komunikace)
  • role hiring manažera v celém procesu
  • řízení nabídky kandidátovi
  • ... (a věřím že najdeme i spoustu souvisejících témat)

Během dopoledne se tak budete moci opět seznámit se zajímavými názory, setkat se s kolegy z oboru, diskutovat nad nečekaně otevřenými tématy a dozvědět se tipy a rady od lidí z oboru. 

Kde: HUB Praha - Smíchov, Drtinova 10, Praha
Kdy: pátek 9.6. od 8:30 hodin

Kávu a snídani cestou opět prosím vynechte a připojte se k nám už na snídani od 8:30. Řízená diskuse a společný program se rozběhne od 9:00 hodin. Oficiální ukončení kolem 11:30 hodiny, kdo chce, může s námi pokračovat v povídání až do oběda.

Vaši účast nám prosím potvrďte prostřednictvím registrace. Otázky či doplnění tématu můžete směřovat i na můj mail michaela.t@flow-r.cz

Za celý tým flow-r se na vás těší! 

Míša Tejkalová

P.S. Velmi rádi bychom dlouhodobě udrželi otevřenou a komorní atmosféru těchto setkání, kapacita je proto omezena na 20 míst.