Diverzita ve vedení firem - praxe a best practice, nikoliv jen prázdné fráze

Dobrý den, ahoj,

rád bych vás pozval na další setkání v rámci RECRUITMENT FORA. Při naší práci potkáváme mnoho lidí se zajímavými zkušenostmi z TOP managementu firem a rádi jim dáváme prostor pro sdílení best practice a výměnu know-how mezi profesionály v oboru.

Nedávno jsme obsazovali klíčový projekt globální úrovně, kde téma diverzity bylo velmi akcentováno.  V naší denní praxi se s tématem diverzity především ve vedení společností setkáváme stále častěji. Někdy jde o dobře míněný záměr, jinde o formální pokus naplnit definované tabulky,  občas zadavatel netuší, jak téma uchopit,... každopádně okolo tématu diverzity v praxi je ve střední Evropě stále více otazníků než odpovědí a proto bychom rádi spolu s účastníky setkání některé z odpovědí našli. 

I proto Vás tímto zveme k účasti na moderovaném diskusním setkání cca 20 účastníků z velkých i středních společností, kde se pokusíme výše uvedené otázky zodpovědět.

diverzita ve vedení velkých firem 

(praxe a odpovědi, nikoliv jen prázdné fráze)

v rámci setkání bychom rádi nalezli odpovědi na tato témata:

  • diverzita ve společnosti a skutečné dopady do rozhodování a řízení firem
  • jak pracovat s omezeními diverzity ve vedení firem
    • omezený výběr kandidátů
    • větší množství protichůdných názorů na klíčové otázky společnosti
    • zvýšené náklady na implementaci
    • rezistence ze strany pracovníků
    • pocity nespravedlnosti či  nepřímá diskriminace vlastních pracovníků
    • decentralizace rozhodování v rámci velké společnosti a delegování kompetencí na střední a nižší management
  • rizika pozitivní diskriminace
    • nálepka nekompetence
    • zhoršení pracovních vztahů
    • ztráta motivace
    • nespravedlnost a diskriminace
    • tokenismus (znevýhodněné skupiny zastoupeny jen jako symbolické figury)

pro koho je setkání určeno určeno?

  • TOP manažery a HR manažery středních a větších firem

RECRUITMENT FORUM je platforma, která napomáhá sdílení know-how mezi TOP manažery a odbornou veřejností. Nečekejte proto od nás ani našeho hosta suchou přednášku s jasnými návody. Naopak připravte se zapojit a podělit o své zkušenosti, předat své know-how a odnést si stejně tak inspiraci od ostatních účastníků. 

XY

člen představenstva firmy XXZ

Zde budou informace o odborném garantovi tématu  Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Pellentesque pretium lectus id turpis. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos hymenaeos. Praesent id justo in neque elementum ultrices. Phasellus faucibus molestie nisl. In dapibus augue non sapien. Phasellus enim erat, vestibulum vel, aliquam a, posuere eu, velit. Aliquam in lorem sit amet leo accumsan lacinia. Praesent in mauris eu tortor porttitor accumsan. Vivamus luctus egestas leo. 

časový harmonogram setkání:

  • 8:30 – 9:00   společná vydatná snídaně a dostatek kávy pro rozproudění energie spojená s neformálním seznámením
  • 9:00 - 11:30  otevřená diskuse v rámci recruitment fora za účasti a příspěvků garanta i všech účastníků, včetně jedné přestávky
  • 11:30 - 12:00 rozloučení a neformální networking

Během dopoledne se budete moci opět seznámit se zajímavými názory, popovídat si, diskutovat nad nečekaně otevřenými tématy a dozvědět se zkušenosti jiných profesionálů z vašeho oboru.

Snažíme se o přátelskou a otevřenou atmosféru našich odborných, networkingových setkání, většinou si na místě tykáme, oslovujeme se křestním jménem, celá akce probíhá interaktivně. I proto kapacitu setkání omezujeme na max. 15  účastníků. 

Kde: IMPACT HUB - Drtinova 557/10 - Praha - Smíchov (mapa)
Kdy: termín chystáme

Vaši účast nám prosím potvrďte prostřednictvím registrace. (bude spuštěna po upřesnění termínu)

Těším se na viděnou na dalším setkání. 

Pavel

P.S. Vzhledem k "manažersky" laděnému tématu budeme při registraci dávat přednost manažerům, zodpovědným za vedení týmu před HR specialisty, děkujeme za pochopení.

P.P.S. : Celá akce je pro účastníky zdarma, veškeré náklady na setkání nese flow-r. Naším cílem je dlouhodobě přispívat k zvyšování úrovně recruitmentu v ČR. Více o tom, proč takové akce děláme se dočtete zde

Pavel Plachý je zakladatelem flow-r executive search. Svoji kariéru začínal v oblasti business intelligence, pracoval pro české i nadnárodní společnosti v ČR, na Slovensku i ve Velké Británii. Má za sebou i mezinárodní TOP manažerské role, kdy řídil týmy ve třech zemích s celkem více než 700 pracovníky. 

V roce 2008 založil vlastní společnost zaměřenou na vyhledání strategických kandidátů a od té doby se spolu s kolegy věnuje executive search. Nachází tak svým zákazníkům TOP manažery a strategické odborníky.  více...