Jak nalézt kandidáty a talenty uvnitř firmy? (aneb pod svícnem bývá tma)

6 min.

Dobrý den, ahoj,

rád bych vás pozval na další setkání v rámci RECRUITMENT FORA. Při našich setkáních potkáváme mnoho lidí se zajímavými zkušenostmi a rádi bychom jim dali větší prostor pro sdílení jejich best practice.  S radostí přidáváme další, s tématem

Jak nalézt kandidáty a talenty uvnitř firmy? (aneb pod svícnem bývá tma)

Velké firmy dlouhodobě řeší, jak uchopit potenciál vlastních kolegů a dlouhodobě je posouvat v rámci společnosti. Existuje spousta talent programů, interních job boardů a dalších cest jak oslovit pro nové pozice stávající kolegy, každý má však své přednosti i nedostatky. Vůbec nemluvě o obtížích implementace a propagace takových projektů v rámci firmy. Pojďme se proto společně podělit o best practice na toto téma.

A protože se nám osvědčil koncept odborného hosta, coby garanta tématu, moc si ceníme účasti Zuzky Formánkové, která ze své role recruitment lead skupiny ČSOB přijde se svými zkušenostmi. A aby bylo trochu veselo, přidá se k Zuzce její kolega se zkušenostmi s hands-on náboru Martin Mudra. 

Zuzka Formánková

recruitment lead - skupina ČSOB

(LN profil) Zuzka v rámci ČSOB pracuje přes osm let a prošla si všemi podstatnými rolemi v rámci náboru. Od samostatného recruitera, přes HR BP až po roli recruitment lead v rámci skupiny. Poslední rok spolu s kolegy zastřešuje projekty náboru pro technologické centrum a inovace v rámci skupiny včetně náročného IT náboru. Zároveň je spoluautorkou nové kampaně značky zaměstnavatele skupiny ČSOB a podílí se na posunu interní komunikace volných míst v rámci skupiny. 

Martin Mudra

recruitment specialist - skupina ČSOB

(LN profil) Martin je v náboru už mnoho let a v ČSOB konkrétně přes dva roky. Většina z vás jej může znát jako jednu z tváří neotřelé a trochu "punk" video komunikace na kandidáty. Moc mě potěšilo, když Martin s asertivitou sobě vlastní obešel principy "corporate brandingu" a začal na své pozice točit neotřelá videa. Postupem času se z toho stala oficiální záležitost. Martin je spoluautorem externí komunikace na kandidáty i nedávno skončené interní kampaně "nekoukej na mě,..." Rád se s vámi podělí o zkušenosti, best practice, úspěšné i neúspěšné aspekty projektů. 

A jedno z Martinových videí zde.

v rámci setkání bychom rádi našli odpovědi na následující témata:

  • databáze interních zaměstnanců jako zdroj sourcingu
  • job boardy v rámci firmy - best practice i úskalí jejich propagace
  • referal program v rámci stávajících pracovníků
  • talent programy, best practice
  • podpora změny kariéry v rámci firmy
  • role HR v kariérních plánech pracovníků
  • krátkodobá a dlouhodobá kariérní mapa kolegů 
  • jaké best practice lze využít z praxe

pro koho je worshop určen:

  • HR manažery, HR business partnery, recruitment leadery menších i větších týmů,
  • recruitery zodpovědné za hands-on projekty interního i externího náboru
  • hiring manažery zodpovědné za nábor do svých týmů

časový harmonogram setkání:

  • 8:30 – 9:00   společná snídaně a dostatek kávy pro rozproudění energie spojená s neformálním seznámením
  • 9:00 - 11:30  otevřená diskuse v rámci recruitment fora za účasti a příspěvků Zuzky a Martina
  • 11:30 - 12:00 rozloučení a neformální networking

Během dopoledne se budete moci opět seznámit se zajímavými názory, popovídat si, diskutovat nad nečekaně otevřenými tématy a dozvědět se zkušenosti jiných profesionálů z vašeho oboru.

Snažíme se o přátelskou a otevřenou atmosféru našich odborných, networkingových setkání, většinou si na místě tykáme, oslovujeme se jménem, celá akce probíhá interaktivně. I proto kapacitu setkání omezujeme na max. 20 účastníků. 

kde: IMPACT HUB - Drtinova 557/10 - Praha - Smíchov (mapa)

kdy: úterý 26.2. 2019 od 8:30 hodin

Vaši účast nám prosím potvrďte prostřednictvím registrace.   

Těším se na viděnou na dalším setkání. 

Pavel

P.S. : Celá akce je pro účastníky zdarma, veškeré náklady na setkání nese flow-r. Naším cílem je dlouhodobě přispívat k zvyšování úrovně recruitmentu v ČR. Více o tom, proč takové akce děláme se dočtete zde.