Trendy v recruitmentu pro rok 2016
Kdy: 12. února 2016 od 8:30 hodin
Kde: kancelář flow-r Praha, Kollárova 14, Karlín
Téma:
-
trendy v recruitmentu na rok 2016 a následující
-
jak si opravdu porozumět a pochopit se navzájem aneb firma, kandidát i agentura na stejném břehu
-
jak najít štěstí v práci
Vážení obchodní přátelé,
přelom roku pro nás byl ve znamení hledání nových prostor a následného stěhování. Po měsíci fungování v nové kanceláři musíme říci, že je nám zde opravdu fajn. Velmi rádi Vás proto uvítáme v našich nových prostorech a těšíme se na diskuzi o tématech běžných i nevšedních. Věříme, že stejně jako u předchozích setkání bude společně strávený čas příjemný a plný inspirujících myšlenek.
Při přípravě setkání jsme se inspirovali návrhy některých z vás, našich zákazníků a partnerů s cílem nabídnout k diskusi ta témata, která zaujmou.
Témata, která jsme pro vás připravili, můžete sdílet se svými dalšími kolegy z firem regionu Prahy i Středočeského kraje. Prostředí je otevřené i zástupcům personálních agentur, kteří jistě přinesou zajímavé postřehy ze svého úhlu a zkušeností.
Našim cílem je přinést Vám adekvátní prostor pro hodnotnou diskuzi o tématech, které zajímají Vás a pomohou rozvíjet a zlepšovat vztahy mezi námi všemi.
Program workshopu:
8:30 – 9:00 – Dobrá snídaně je základem úspěšného dne! Dáme si spolu naši skvělou kávu, čaj nebo něco ostřejšího. K dispozici bude samozřejmě i široký výběr pochutin.
9:00 – 9:15 – Vzájemně se představíme, protože budou přítomni i hosté, kteří jsou u nás poprvé.
9:15 – 10:00 – Uvedeme témata, která vznikla na základě vašich podnětů a vybereme si ta, která pro Vás budou nejzajímavější..
Připravte si k tématům i prosím nějakou svoji zkušenosti nebo příběh, o který se chcete podělit s ostatními, protože se na něj rovnou vrhneme! Tématy jsou:
- trendy v recruitmentu na rok 2015 a následující
- trojůhelník firma x kandidát x agentura - jak nalézat lepší cesty ke spolupráci
- jak najít štěstí v práci
- co mě trápí, co teď aktuálně řeším (více prostoru pro sdílení příběhů a zážitků týkajících se výše uvedených nebo souvisejících)
10:00 – 10:15 – Dáme si pauzu na doplnění energie, poklábosení a relaxaci. Nabídnete si další kávu, energy drink nebo zaženete hlad svačinkou.
10:15 – 11:00 – Pokračujeme v diskuzi a povídání.
11:00 - ? – Zdržte se s námi ještě chvíli, networkujte, pojďte s námi na oběd. Volná diskuse pro ty, co nemusí rychle zpátky za povinnostmi.
Vy jste ten důvod, proč tu jsme, Vy dáváte naší práci smysl a pojďme udělat společně maximum proto, aby měli Vaši kandidáti co nejlepší dojem z náborového procesu u Vaší firmy.
Pokud náš workshop ještě neznáte a rádi byste byli jeho součástí, určitě se nám ozvěte! Kapacita je sice omezená, nicméně uděláme všechno proto, abychom vám vyšli vstříc.
Těšíme se na Vás!
Registrace:
Ať víme, na koho se těšit, potvrďte nám prosím účast na ahoj@flow-r.cz.
Místo: naše kanceláře v Karlíně